Thunder Crows Crew to klub o tematyce cosplayowej. Został założony 29 października 2020 roku i znajduje się na serwerze Emerald Forest. 

Działalność

Nasz klub pragnie łączyć miłośników cosplayowania ze wszystkich fandomów. Nie jesteśmy jednak typowym monotematycznym klubem, ponieważ poza cosplayowaniem, możemy spędzać czas na ciekawych dyskusjach, wspólnym trenowaniu koni lub robieniu zadań, różnych zabawach i wielu innych rzeczach, które tylko przyjdą nam do głowy. 
W przyszłości, gdy klub się rozkręci, planujemy organizowanie różnych ciekawych wydarzeń takich jak cosplayowe konwenty lub tygodnie tematyczne. 

Rangi

Początkowymi rangami w naszym klubie są: Nowicjuszka - dla osób, które jeszcze nigdy nie zrobiły żadnego cosplayu w Star Stable oraz Członek - dla osób, które zrobiły już co najmniej jeden cosplay.
Zdobywanie wyższych rang:
Stażystka - ranga za zrobienie 3 cosplayów (już po dołączeniu do klubu)
Doświadczony jeździec - ranga za zrobienie 6 cosplayów 
Mistrz - ranga za wzięcie udziału w 2 specjalnych klubowych wydarzeniach, czyli nie zwykłych spotkaniach, ale np. konwentach (może być przyznana tylko osobie, która wcześniej zdobyła rangę Doświadczony jeździec)
Instruktorka jazdy - ranga za wzięcie udziału w 5 specjalnych klubowych wydarzeniach
Liderka - ranga zarezerwowana dla zastępców właścicielki

Wymagania

Kilka wymagań, które musi spełniać każdy członek naszego klubu:
  • ukończenie 10 roku życia
  • przynajmniej podstawowa znajomość ortografii i interpunkcji
  • konto na Discordzie + aktywność na nim
  • granie na serwerze Emerald Forest
Co do poziomu gracza oraz Star Ridera to nie ma żadnych wymagań, ale oczywiście wiadomo, że łatwiej jest robić cosplaye jeżeli ma się odblokowane jak najwięcej opcji. Przyjmujemy do klubu bez względu na poziom i SR, ale warto się nad tym zastanowić zanim wyśle się zgłoszenie.

Zasady

W naszym klubie panuje kilka ważnych zasad, które członkowie mają obowiązek przestrzegać:
  1. Zakaz prowokowania i wywoływania kłótni.
  2. Zakaz wyśmiewania i obrażania innych.
  3. Ograniczanie wulgaryzmów.
  4. Zakaz spamowania.
  5. Dbanie o dobre imię naszego klubu.
Brak znajomości tych zasad nie zwalnia z ich przestrzegania.

Kary:
1, 2 złamanie zasady - upomnienie
3 złamanie zasady - zmniejszenie rangi
Jeżeli któryś z członków będzie nagminnie, bez opamiętania łamać zasady, zostanie wydalony z klubu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz